Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Mordercza opona - 7 2 - Wrong - 7 3 - Złe gliny - 7 4 - Steak - 6 5 - Realite - 5
1 - Au poste! 2 - Wrong 3 - Deerskin 4 - Mordercza opona
Mordercza opona- 7 Deerskin- 7 Wrong- 6 Reality- 6 Mam cię na oku- 6
Wrong - 8 Rubber - 7 Deerskin - 6 Mandibles - 6 Reality - 6